
Išanalizavus realius kelių skirtingų mėnesių, skirtingų transporto priemonių ir skirtingų miestų duomenis, galutinis mėnesio atlygis visuomet mažėja. Priklausomai nuo mėnesio, transporto priemonės ir darbo kiekio, matomas užmokesčio sumažėjimas nuo 5 iki 15 %.

„Wolt“ teisinasi:

Sistema taps efektyvesnė, padaugės darbo, nes atsiras daugiau patenkintų klientų.

Penktadieniais ir savaitgaliais taikomas papildomas bonusavimas už kiekvieną užsakymą.

Padidėjęs atstumo užmokestis (-25%) kompensuos sumažėjusį bazinį tarifą (-17%).

Pagrindinė efektyvumo stoka atsirado įvedus galimybę dirbti viengubu režimu (viengubas režimas – darbo režimas, kurio metu vežama tik po vieną užsakymą, tačiau galima atmesti bet kurį nepatinkantį užsakymą). Tačiau išanalizavus duomenis prieš viengubo režimo įvedimą, kai sistema veikė efektyviau, galutinis atlygis vis vien mažėja. Taip pat norime visiems kurjeriams priminti, kad toks pats argumentavimas buvo taikomas prieš beveik metus, kai „Wolt“ pakeitė algoritmą ir pradėjo taikyti prioritetą galimai vėluosiantiems užsakymams. Deja, pagal kurjerių atliktus palyginimus, valandinis užmokestis arba sumažėjo, arba padidėjo darbo kiekis už tokį patį atlygį.


Primename, kad šeštadienį ir sekmadienį prarandamas papildomas bonusavimas piko metu. Išanalizavus dešimties skirtingų realių savaitgalių duomenis, matomas didžiausias atlygio sumažėjimas: nuo 5% iki 25%.


Sutinkame, kad kurjeriams turi būti sąžiningai atlyginama už pristatymui skirtą laiką ir perbalansuoti tarifus iš esmės yra geras sprendimas, tačiau tai neturi būti atliekama sumažinant kurjerių atlygį. Jeigu problemas sistemoje kelia tai, kaip kurjeriai naudoja viengubų užsakymų režimą, tai turi būti sprendžiama keičiant viengubų užsakymų režimo sąlygas.

Apmokėjimas už atstumą turi būti matuojamas pagal realų atstumą, kaip tai daro kitos platformos (pvz. google maps trumpiausią maršrutą; dviratininkams gali būti matuojama pagal pėsčiųjų maršrutą, kurį duoda google maps). Dabartinis matavimas yra neadekvatus kurjerių atžvilgiu. Mes važiuojame realiame kelyje ir už laiką, kurą bei amortizaciją privalomas sąžiningas atlygis.

Jei po pakeitimų, kaip žadama, darbo atsiras daugiau, uždarbis turi atitinkamai padidėti, o ne likti toks pats. Jeigu tarifai mažinami, ir tikimasi, kad tai atsvers efektyvumo padidėjimas, tai nėra teisinga kurjerių atžvilgiu. Už daugiau nudirbto darbo turi būti daugiau uždarbio.

1. Reikalaujame matuoti REALŲ atstumą nuo restorano iki kliento (pvz. google maps trumpiausią maršrutą). Taip teisingai atlyginant už laiką, kurą bei amortizaciją.

2. Reikalaujame GRĄŽINTI BAZINĮ 3 Eur tarifą.

3. Reikalaujame papildomo bonusavimo SAVAITGALIO METU.
Leave a comment